.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم».
آقای رئیسی، این توصیه رهبری را فراموش نکنید(يادداشت)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم». (ادامه)
دولت در همه زمينه‌ها از سرمايه‌ گذاران حمايت می‌کند/ به شهرك‌ها و نواحي صنعتي مازندران علي‌رغم محدوديت‌هاي جدي زمين، 80 هكتار افزوده مي‌شود
(ادامه)
شمال نیوز : هجده ماه از پایان مهلت دولت برای اجرای ماده ۲۹ برنامه ششم توسعه در زمینه شفافیت حقوق مدیران می‌گذرد اما این قانون همچنان در پیچ و خم توجیهات و توضیحات مختلف معطل مانده است..... سامانه حقوق و مزایای مدیران معطل بهانه‌های واهی !
شمال نیوز : هجده ماه از پایان مهلت دولت برای اجرای ماده ۲۹ برنامه ششم توسعه در زمینه شفافیت حقوق مدیران می‌گذرد اما این قانون همچنان در پیچ و خم توجیهات و توضیحات مختلف معطل مانده است.....(ادامه)
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و.... بهره برداری از زيرگذرهاي منطقه پل گردن شهر ساری
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و....(ادامه)
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به  ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ... انتخاب رییس جمهور بر اساس نظریه شایستگی –ظرفیت –عملکرد
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ...(ادامه)
شمال نیوز : خانواده شهیدان طوسی با انتشار پیامی از همه عزیزانی که در غم ارتحال ابوالشهدا حاج محمدعلی طوسی با انان ابراز همدردی نمودند  تقدیر و تشکر کردند ..... پیام تقدیر و سپاس خانواده شهیدان طوسی (خبر)
شمال نیوز : خانواده شهیدان طوسی با انتشار پیامی از همه عزیزانی که در غم ارتحال ابوالشهدا حاج محمدعلی طوسی با انان ابراز همدردی نمودند تقدیر و تشکر کردند .....(ادامه)
ضرورت تغيير درآموزش‌و پرورش شهرستان‌ها
محمدعلي خالق‌نژاد*(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران در جلسه قرارگاه عملياتي اقتصاد مقاومتي گفت: عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي پايه هاي اقتصاد كشور را مستحكم مي كند
ضرورت تشكيل اتاق فكر قرارگاه اقتصاد مقاومتي در مازندران/ عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي پايه هاي اقتصاد كشور را مستحكم مي كند(خبر)
شمال نیوز: استاندار مازندران در جلسه قرارگاه عملياتي اقتصاد مقاومتي گفت: عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي پايه هاي اقتصاد كشور را مستحكم مي كند (ادامه)
شمال نیوز: عضو هئیت رئیسه شورای شهر ساری گفت:  اقدامات خوب شهرداري، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر مي‌كند ما برای خدمتگزاري به مردم آمادگي و انگيزه لازم را دارا هستيم و پروژه‌هاي ما یکی پس از دیگری در حال انجام است.

اقدامات شهرداري ساری، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر كرد
شمال نیوز: عضو هئیت رئیسه شورای شهر ساری گفت: اقدامات خوب شهرداري، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر مي‌كند ما برای خدمتگزاري به مردم آمادگي و انگيزه لازم را دارا هستيم و پروژه‌هاي ما یکی پس از دیگری در حال انجام است. (ادامه)
شمال نیوز : وي بر اجراي طرح هاي پيشگيري مندرج در طرح جامع مبارزه با قاچاق كالا و ارز تاكيد نمود و افزود:  مبارزه با قاچاق كالا و ارز نيازمند عزم جدي و هم افزايي همه دستگاه هاي عضو است و بايد در قالب كار مشترك دنبال شود..... دبير جديد كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان معرفي شد
شمال نیوز : وي بر اجراي طرح هاي پيشگيري مندرج در طرح جامع مبارزه با قاچاق كالا و ارز تاكيد نمود و افزود: مبارزه با قاچاق كالا و ارز نيازمند عزم جدي و هم افزايي همه دستگاه هاي عضو است و بايد در قالب كار مشترك دنبال شود.....(ادامه)
پدافند غير عامل بايد به فرهنگ عمومي بدل شود
(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه های سه شنبه
(ادامه)
تجليل از خبرنگاران، قدرداني از دانايي افزايي در جامعه است
تجليل از خبرنگاران، قدرداني از دانايي افزايي در جامعه است معاون استاندار مازندران، در اين جلسه خاطر نشان ساخت: با شكوه ترين مراسم تجليل از رهپويان دانايي افزايي، خبر و آگاهي در مازندران برگزار شود / جامعه بايد به حوزه هاي موثر و نقش آفريني چون خبر و خبرنگاري، احترام بگذارد. (ادامه)
بدحجاب‌ها به كلاس می‌روند
نمايندگان دلواپس عفاف و حجاب در جامعه طرحي را امضا كردند به نام «طرح صيانت از حريم حجاب و عفاف». (ادامه)
شمال نیوز : فرماندار سيمرغ ضرورت استقرار ادارات مختلف در سيمرغ را مورد تاكيد قرار داد و اعلام كرد: اگر ادارات مورد نياز از جمله بنياد مسكن، راه و شهرسازي، ثبت اسناد و املاك، تامين اجتماعي و... مستقر شوند نياز نيست مردم براي رسيدگي به كارهاي خود به شهرستان هاي همجوار بروند و اين اقدام رضايت مندي شهروندان را به همراه دارد.... ضرورت استقرار همه دستگاههای اجرایی در شهرستان سیمرغ
شمال نیوز : فرماندار سيمرغ ضرورت استقرار ادارات مختلف در سيمرغ را مورد تاكيد قرار داد و اعلام كرد: اگر ادارات مورد نياز از جمله بنياد مسكن، راه و شهرسازي، ثبت اسناد و املاك، تامين اجتماعي و... مستقر شوند نياز نيست مردم براي رسيدگي به كارهاي خود به شهرستان هاي همجوار بروند و اين اقدام رضايت مندي شهروندان را به همراه دارد....(ادامه)
تشييع 30 شهيد غواص در مازندران
دكتر فلاح در اين جلسه افزود: توفيق در مذاكرات هسته اي به بركت خون شهيدان، رهبري داهيانه مقام معظم رهبري و استقامت ملت ايران اسلامي به دست آمد(ادامه)
شرایط جدید ضمانت‌های بانکی ابلاغ شد
بانک مرکزی شرایط جدید قبول ضمانت‌های اعطای تسهیلات در شبکه بانکی کشور را ابلاغ کرد. (ادامه)
دستور دولت درباره ادامه تحصيل کارمندان
(ادامه)
دستور دولت درباره ادامه تحصيل کارمندان
(ادامه)
درخواست ۶ نماینده اقتصاددان از روحانی
چرا باید اجازه داد برخی دستگاهها به اقتضاي منابع مالي در اختيار، درآمدهاي اختصاصي و توان جذب اعتبارات عمومي، با استفاده از سازوكارهاي قانوني و حتي غيرقانوني به دسته ای از کارکنان خود حقوق و مزايا ویژه بپردازند؟ کاری که مردم را روبروی هم قرار میدهد وکشور را در معرض معضلات قرار خواهد داد. این پدیده عمدتا به این خاطر رخ میدهدکه پزشکان متخصص قوی ترین لابی کشور را در اختیار دارند که وجود درآمد اختصاصي، جمعيت كم و غيرمحسوس بودن تغييرات دستمزدي آنها در كل سرجمع اعتبارات بودجه، امکان این امتیازطلبی را برایشان فراهم میکند .(ادامه)
چرا احتمال بازگشت احمدی‌ نژاد هست؟
شعار طرفداران رييس دولت سابق که هفته گذشته به مناسبت فوت مادر ايشان به ديدار او رفته بودند با صداي بلند سر داده مي‌شد: به جان هرچي مرده/ احمدي برمي‌گرده»! به نظر نمي‌رسد کساني که اين شعار را سر مي‌دادند، شناخت خيلي درستي از مناسبات عالم سياست در ايران داشته باشند.(ادامه)
یونسی: تهديد شبكه هاي مجازي را به فرصت تبديل كنيم
(ادامه)
شمال نیوز :  احتمالا جنابعالی و همکارانتان خود را مسئول این مصیبت ها نمی دانید و از پذیرش این مسئولیت شانه خالی می کنید ! جرا که در غیر این صورت در کمترین انتظار مردم منطقه در این جاده مرگ حاضر شده و از نزذیک با آلام ما آشنا می شدید ... آقای مدیر کل راه مازندران ؛ به داد ما برسید !
شمال نیوز : احتمالا جنابعالی و همکارانتان خود را مسئول این مصیبت ها نمی دانید و از پذیرش این مسئولیت شانه خالی می کنید ! جرا که در غیر این صورت در کمترین انتظار مردم منطقه در این جاده مرگ حاضر شده و از نزذیک با آلام ما آشنا می شدید ...(ادامه)
تدبير جديد دولت درباره خانه‌هاي سازماني
(ادامه)
خبر خوش دولت براي بازنشسته‌هاي عيالوار
(ادامه)
تذکر دولت درباره اعزام کارمندان به خارج
(ادامه)
استاندار شما به دنبال بازي هاي سياسي نيست
(ادامه)
وزیراحمدی‌نژاد:روحاني با كوتوله‌ها كارنمي‌كند
تمام تلاش جريان احمدي‌نژاد از همان ابتدا اين بود كه نيروهاي همفكر خود را در سيستم اجرايي تزريق كند. همين امر دولت يازدهم را با مشكل روبه‌رو مي‌كند، چراكه دولت يازدهم نمي‌تواند با نيروهاي دولت‌های نهم و دهم به وعده‌هايش عمل كند.(ادامه)
پشت‌پرده استيضاح‌هاي مجلس چيست؟
(ادامه)
دستور درباره مستاجران خانه‌هاي دولتي
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 20 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.